AnbefaletSe Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Se Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Du har sikkert set den sjove video med Europa Tourens Content Committee (indholdskomitéen, red.), hvor Thomas Bjørn, Tommy Fleetwood, Eddie Pepperell, Henrik Stenson og Lee Westwood drøfte nye idéer til video-indhold. Ellers se den i denne artikel på 19hul.dk, og fraklip fra optagelserne her.

De har holdt endnu et møde i forbindelse med at Europa Touren har lavet en ny brand strategi med nye logoer, som man kan se det i videoen ovenfor.

Tryk på højtaleren i højre hjørne af videoen for at få lyd på.

Som Tommy Fleetwood siger, så behøver det ikke være morsomt, og det bliver det så af den grund. Og Eddie Pepperell stiller det oplagte spørgsmål om, hvorfor Europa Touren overhovedet skal have re-brandes…

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev - udsendes hver mandag

Når du har skrevet din e-mail adresse og trykket tilmeld, modtager du en e-mail, hvor du skal bekræfte din tilmelding. Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at trykke på linket i bunden af nyhedsbrevet eller sende en mail til info@19hul.dk. Vi passer på dine data - læs mere i vores persondatapolitik.

Relaterede artikler

20 mio. $ – så meget tjente spillerne i Masters 2024

Man er ikke med i Masters for pengenes skyld, og på Augusta National taler man helst ikke om det. Men ikke desto mindre er...

Er der “gummiarm” i dansk golf?

Dansk golf er i rivende udvikling - altså når vi selv skal sige det. Dog forekommer det mig, at når danske golfspillere endelig kommer...

De fem nyeste artikler på 19hul.dk